شرکت گروه توسعه هنر ایران (سهامی عام) با تدوین برنامه استراتژیک دو سال آینده خود، خط مشیهای نحوه تداوم کسب و کار را در سه بخش تأمین مالی بخش هنر، خطوط جدید کسب و کاری و همچنین اتمام پروژههای جاری، تعیین نموده تا متناسب با اقتضائات محیطی شرکت و امکانپذیری تأمین منابع مالی بیشتر، به تدریج عملیاتی گردند. به شرح زیر، اهم سرفصلهای این برنامه بیان میگردد:
هرچند تحقق مأموریت شرکت گروه توسعه هنر، نتایج بسیار مؤثری در حوزه مسئولیت اجتماعی به همراه دارد؛ معهذا، به صورت موردی هم تلاش شده تا به صورت جداگانه، این امر در دستور کار هیأتمدیره گروه باشد. به عنوان مثال: به منظور رشد و توسعه سطح آموزشی و فرهنگی کودکان، برنامه کاربردی و بسیار کاربر پسند دیدوپارک طراحی و تولید گردیده تا کودکان سرزمینمان بتوانند با حداقل هزینه، به مواد آموزشی به سبک خلّاق، تا حد امکان دسترسی پیدا نمایند.
شرکت گروه توسعه هنر ایران (سهامی عام)، علاوه بر این که توجه به محیط زیست و راههای حفظ و توسعه آن را به عنوان یکی از سرفصلهای الزامی در تولیدات هنری برای طرفهای قرارداد خود و همکاران تعیین و به عنوان الزام قراردادی لحاظ نموده است؛ در حوزه عمل خود نیز اقداماتی برای کمک به حفظ محیط زیست کشور عزیزمان ایران انجام داده و یا در دست اجرا دارد. اهم این موارد به شرح ذیل است: